Regulamin

REGULAMIN SESJI FOTOGRAFICZNYCH

Niniejszy regulamin został stworzony na bazie wieloletniego doświadczenia, wydarzeń i najczęściej zadawanych pytań. Nazywam się w nim „FOTOGRAFEM” a każdego kto korzysta z moich usług „KLIENTEM”
Stworzony został po to, by współpraca była jasna i przyjemna. Nie ma co się go bać, choć brzmi konkretnie, to te konkrety mają na uwadze obopólne dobro i radość z sesji.

1.
Każdy klient przed sesją otrzymuje link do tego regulaminu. Decyzja o skorzystaniu z  usług  fotografa jest równoznaczna z akceptacją wszystkiego, co ten regulamin zawiera.

2.
Termin sesji jest rezerwowany na trzy dni. W tym czasie należy dokonać wpłaty. W przypadku braku wpłaty termin jest ponownie dostępnych dla innych.

3.
Termin sesji można zmienić dwa razy z ważnych powodów (dotyczy obu stron), za każdym razem maksymalnie o 30 dni. Potem obie strony mają prawo wycofać się z umowy, przy czym: jeśli to fotograf po raz trzeci odwołuje sesję, musi zwrócić równowartość usługi +50% tej kwoty. Jeśli po raz trzeci sesję odwołuje klient, to fotograf zwraca połowę wpłaty. Od powyższych kwot należy odjąć koszt konsultacji przed sesją.

4.
Chętni na sesję muszą powierzyć mi swoje imię i nazwisko, adres mailowy oraz nr telefonu w celu umożliwienia kontaktu w sprawach dotyczących moich usług. tj. np. stworzenie galerii online, w której klient dokonuje wyboru fotografii i produktów, kontaktu mailowego, telefonicznego. Dane nie zostają przekazywane nikomu innemu. Podając swoje dane zgadzają się na przetwarzanie ich przeze mnie w ramach moich usług. Przed sesją podpisujemy umowę zgodną z RODO.

5.
Przygotowanie do sesji jest niezwykle ważne od nich zależy jakość zdjęć. W tym celu spotykamy się na rozmowę, podczas której ustalamy wszystkie niezbędne szczegóły sesji. Koszt konsultacji 300 zł jest zawarty w cenie sesji i nie jest zwracany w przypadku nie podpisania umowy na sesję.

6.
Na sesjach obowiązuje zakaz fotografowania (w tym telefonem komórkowym) przez każdego poza fotografem.

7.
Klient może odebrać końcowy produkt osobiście lub skorzystać z opcji wysyłki. Opcja wysyłki to koszt 30 zł – kurier lub paczkomat.

8.
Klient zobowiązany jest z zapoznaniem się z portfolio fotografa, jego stylem obróbki i pracy. Klient nie może oczekiwać od fotografa wykonania dzieła niezgodnego z jego poczuciem estetyki oraz niezgodnego z charakterystycznym dla fotografa stylem.

9.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZDROWIE I MIENIE
– plener:
Klient decydując się na sesję w plenerze musi być świadom, że plener to owady, zwierzęta, rośliny, to woda, błotko, piach i cała cudowna przyroda. Stosowne zabezpieczenie się np. przed kleszczami, komarami czy żmijami boa 🙂 leżą po stronie klienta. Nie może on mieć pretensji do fotografa z powodu ugryzienia przez mrówkę czerwoną czy zadrapania na nodze. Poruszając się po polach, łąkach, lasach czy świecie z betonu obie strony zachowują zdrowy rozsądek i ogólnie przyjęte zasady bezpieczeństwa.
– studio:
Klient decydujący się na sesję w studio musi zachować pewną umiarkowaną ostrożność. To miejsce, gdzie znajduje się wiele przedmiotów: tła, lampy, garderoba, meble, kosmetyki. Rzeczy cenne dla fotografa i Klient powinien do wszystkiego podchodzić z szacunkiem.

10.
Prawa autorskie fotografa do zdjęcia są niezbywalne – o tym stanowią przepisy prawne. Zakupienie fotografii nie jest równoznaczne z własnością w rozumieniu prawa autorskiego, zatem nie można fotografii obrabiać graficznie “po swojemu”, kadrować, wysyłać np. na konkursy czy wykorzystywać komercyjnie bez zgody fotografa. Publikacja zdjęć w każdym miejscu i czasie wymaga podania imienia i nazwiska autora zdjęcia.

11.
KOMUNIKACJA
Oficjalne drogi komunikacji to:
telefon firmowy: 505268700,
adresy mailowe w domenie @monikaterajewicz.pl lub @studiopozytyw.pl
oraz mesendżer na fanpage Monika Terajewicz Sensualnie.
Jeśli masz mój nr prywatny, to pamiętaj, że jest on tylko do celów prywatnych i proszę, żebyś go nie przekazywała nikomu innemu. 🙂 Telefon prywatny oraz mesendżer prywatny i inne prywatne kanały komunikacji bardzo rzadko sprawdzam, one są zarezerwowane dla rodziny.

Jak się przygotować do mini sesji oraz regulamin mini sesji

Przede wszystkim zadbaj o odpowiedni nastrój oraz ubranie i biżuterię.

Musisz przyjść przygotowana, zadbaj o makijaż i czesanie. Jeśli przyjdziesz nieprzygotowana, sesja może się nie odbyć, bo nie da się wówczas zrobić zdjęć. Dlatego to ważne.

Szczegółowe informacje na temat przygotowania się do sesji otrzymasz po dokonaniu rezerwacji.

  • Mini sesje nie łączą się z promocjami czy voucherami.
  • W sesji zdjęciowej może wziąć udział tylko osoba pełnoletnia (bez osób towarzyszących) lub niepełnoletnia (za pisemną zgodą rodziców/opiekunów i w ich obecności).
  • Cena mini sesji (490 zł) jest ceną promocyjną (cena poza promocją: 990 zł), a zdjęcia z mini sesji będą wykorzystywane przez fotografującą do promocji jej działalności oraz w portfolio. Jeśli się na to nie zgadzasz, zapraszamy na indywidualną sesję zdjęciową w innym terminie. Jeśli się zgadzasz – upewnij się, że Twoi bliscy nie mają nic przeciwko temu (mężowie nie zawsze lubią pokazywać swoje piękne żony). Co prawda mężowie i inne osoby nie są stroną naszej umowy, ale nie chcemy, żeby ktokolwiek miał później jakiekolwiek nieprzyjemności.
  • Ze wszystkimi uczestnikami porozumiewamy się przede wszystkim mailowo oraz przez Facebooka. Upewnij się, że Twoja skrzynka mailowa działa poprawnie, dodaj Monikę i Michała do znajomych na FB:
    • Monika
    • Michał
    • Uwaga! Monika odpowiada tylko na pytania dotyczące przygotowania się do sesji. Na wszystkie inne pytania, zwłaszcza dotyczące spraw technicznych, odpowiada Michał.
  • Sprawdzaj skrzynkę i messengera FB przynajmniej raz dziennie włącznie z folderem “spam” oraz “inne” itp. W razie wątpliwości lub podejrzenia, że jakaś wiadomość Cię ominęła, dzwoń na numer 505 268 700.
  • Po dokonaniu rezerwacji miejsca na sesji nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Można natomiast przekazać udział w sesji komuś innemu.
  • Zastrzegam sobie prawo do odwołania sesji z powodów losowych i niezależnych od nas – w takim przypadku oczywiście zwracam wszystkie wpłacone pieniądze.
  • Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni roboczych od podania danych i numeru konta, na które mają zostać zwrócone.
  • Po dokonaniu wpłaty dostaniesz wiadomość, o której godzinie musisz być na miejscu. Pamiętaj, że jeśli się spóźnisz, sesja może być skrócona, w ostateczności przesunięta na koniec dnia, o ile będzie taka możliwość.
  • W cenie sesji:
    • Poradnik Moniki – jak się przygotować do sesji kobiecej
    • Wynajęcie apartamentu na czas sesji
    • Sesja zdjęciowa z Moniką
    • Cztery pięknie obrobione zdjęcia (można dokupić z galerii po sesji więcej)
    • Odbitki fotograficzne w formacie 15×22,5 cm
    • Pliki ze zdjęciami w rozdzielczości internetowej z logo fotografa, do wykorzystania w internecie oraz w oryginalnej rozdzielczości bez logo, do użytku prywatnego poza internetem.
  • Czas sesji jest w rozsądnych granicach elastyczny i zależy od jej przebiegu i możliwości osoby pozującej. Każda z Was jest inna, dlatego nie liczę czasu sesji co do minuty – zależy nam wszystkim na efekcie końcowym. Sesja może więc zostać skrócona lub przedłużona, raczej nie więcej niż 15 minut. Na wszelki wypadek przygotuj sobie coś do poczytania, gdybyś musiała poczekać. 🙂
  • Zdjęcia są wybierane i edytowane przez Monikę według jej koncepcji, która uwzględnia wygląd i charakter fotografowanej osoby oraz miejsce i okoliczności wykonywania fotografii, w szczególności zastanego i użytego dodatkowo oświetlenia. Zdjęcia mogą być zarówno kolorowe, jak i czarno-białe – o tym Monika decyduje podczas edycji, dla każdego zdjęcia osobno. Jeśli masz jakiekolwiek życzenia, musisz je zgłosić przed sesją mailowo.
  • Po sesji otrzymasz mailowo 4 gotowe zdjęcia oraz link do galerii z pozostałymi zdjęciami, spośród których można będzie wybrać dodatkowe ujęcia.
  • Gdy wszystkie zamówione zdjęcia będą gotowe, dostaniesz link do galerii z możliwością zamawiania dodatkowych odbitek, wydruków, albumów itd. Przykładowe inne produkty i usługi:
    • Dodatkowa odbitka fotograficzna, wall-art lub wydruk w dowolnym formacie
    • Album kieszonkowy (dla minimum 8 zdjęć)
    • Album fotograficzny w formacie 15×20 lub 20×30 (dla minimum 10 zdjęć)
    • Więcej możliwości, produktów i informacji:
  • Na decyzje w sprawie wyboru zdjęć lub dodatkowych usług będzie ściśle określony czas. W indywidualnych przypadkach możemy dać tego czasu więcej, ale wtedy musisz się liczyć z dodatkowymi kosztami (np. związanymi z kosztami osobnej wysyłki Twoich odbitek itp.).

W odpowiedzi na zgłoszenie prześlemy Ci dalsze informacje, m.in. szczegóły – jak się przygotować do sesji. 🙂

Pamiętaj, że przekazywane przez Ciebie dane są bezpieczne i nigdzie nikomu nie są i nie będą udostępniane. Przesyłając swoje dane wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z treścią ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016r., poz.922). przez Michała Terajewicza (ul. Sowińskiego 20, Ostrów Wlkp., NIP 8361629798) w celu i zakresie niezbędnym do przygotowania i wykonania sesji zdjęciowej. Nie będziemy udostępniać Twoich danych osobowych, chyba że będzie to konieczne z uwagi na obowiązujące przepisy prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu oraz poprawienia danych osobowych. Zapoznaj się też z naszą polityką prywatności.

Gdyby cokolwiek nie działało lub gdybyś miała jakiekolwiek pytania, dzwoń od razu do nas: 505 268 700.

Pozdrawiamy i do zobaczenia na sesji!